Thursday, June 08, 2006

Tiff

Ehk Transilvanian International Film Festival. Nimelt olen ma siin praegu vabatahtlik, sest minu organisatsioon YAP on üks organiseerijast. Festival algas eelmisel reedel ja kestab pühapäevani. Vabatahtlikel on siin erinevad ülesanded. Mina olen kunstimuuseumi sisehoovis raamatu ja foto näituse nn valvaja. Kuigi keegi tahab raamatut laenata, siis kirjutan nime üles, võtan mingi asja pandiks ja laenutan. Ning kui inimesed midagi küsivad, siis vastan kui oskan jne. Töö iseenesest midagi nii super pole, sest ilm on külm ja vihmane olnud ning külastajaid eriti pole olnud. aga selle kõigega kaasnevad igast lisa boonused. Saan siin ka rumeenia keelt praktiseerida. Töö on kahes vahetuses kl 10-15 ja 15-20 (või 23ni). Täna olen õhtuses vahetuses ja kuna tänane programm muuseumi hoovil (siin on lava, esinejad, muusika jne) kestab kauem, siis pean 23ni olema. Hommikupoolik oli vaba. Kasutasin seda kinos käimiseks. Sest üks hea asi on see, et vabatahtliku kaelapaela olemasolul saab kõikidele filmidele tasuta. Lisaks saab tasuta ka õhtustele üritustele. Täna ongi üks suurem pidu tulemas, arvatavasti olen käpp. Siin on iga päev pidu, ma päris iga päev pole käinud, sest väsitav. Aga tore ikkagi. Siin on ka vabatahtlikke igast ilma otsast koos – Ameerikast, Koreast, Saksamaalt, Prantsusmaalt, Itaaliast jne. Suurem osa on muidugi Rumeeniast. Nii, et jälle uued inimesed, uued jutud, uued põnevad elamused.
Lõpetan praeguseks kirjutamise. Mul on laptop tööl kaasas, kuid kahjuks ei saanud siin netti, kuigi siin peaks Wifi olema. Ei tea milles probleem. Seetõttu arvatavasti riputan kirjutised blogi üles õhtul kodust. Muidu on kõik mul okei ja tore ja ärge arvake, et kui ma ei kirjuta, et siis miskit lahti on. Lihtsalt alati pole mahti. Kuid kui igatsete, siis kirjutage ise või helistage. Nt Kaija tegi mind eile õhtuse kõnega väga rõõmsaks. Kalli kõigile.

No comments: