Sunday, December 03, 2006

Operatsioon

Reede õhtul tehti mulle operatsioon, hamba kanalitele lõigati mingi värk sisse ja nüüd ma istun juba teist päeva kodus, põsk paistes nagu naljatilga multikas. Enam väga ei valuta, aga süüa ja rääkida ja naeratada ikka korralikult ei saa. Ja Abrudi ma ka ei läinud, sest kuidagi nõrk on olla ja arst soovitas puhata. Peale selle ei tahaks inimesi hirmutada, sest ma ei näe oma paistetusega just kõige parem välja ning võib olla pole ka üheselt mõistetav, miks nägu nõnna paistes on.
Nädala pärast pean arsti juurde tagasi minema, siis võetakse niidid välja. Loodan, et kõik saab korda, enne kui Eestisse tulen. Mul juba hirm nahas, et mõtle, kui jõuluajal ka hambaprobleemid on, et siis ei saa praadigi süüa :)

2 comments:

Anonymous said...

Ära muretse, õeke. Vajadusel teeme praeliha ja hapsukapsad saumikseriga püreeks:)Samuti oleks tore mõned päevad vaid pasteedist toituda... Aga Sinu naeratust ei oska küll millegagi asendada... nii et saa ruttu terveks, ootame Sind!!!
Kaija

Maret said...

Oi, juba lõigi nägu õitsema... tarvitseb ainult pasteedi ja prae peale mõelda ja juba naer suul...nii, et sellega probleeme ei peaks tekkima. muideks, mul juba parem.