Friday, March 30, 2007

Salakaval tuuleke

Vot nüüd on tulemus käes poolpaljalt ringi jooksmisel ning hõiskamisel, et kevad on käes. Üleeile õhtul tundsin end tõbisena, eile oli väike palavik, nohu ja köha ja täna ka. Mitte midagi hullu, aga selline väike viirus. Mõtlesin, et olen siis paar päeva kodus ja ravin end natuke. Panin villased sokid jalga, sõin ära hulga küüslauku ja jõin kummeliteed. Eks näis.
Kahju natuke, et ma haigeks jäin, sest eile käis Tibor linnas Targu Mures (Tõrgu Muresh) ja ma oleks kaasa saanud minna. See pidi üks tore koht olema. Ning lisaks oli eile veel Hiina kultuuri päev, kus näidati filme jne. Muidugi positiivne aspekt selle kõige juures on see, et pidingi eile konverentsi jaoks tööd tegema ning mu väike tõbi takistas mind maailma ahvatlustele järele andmast.
Mul on jäänud veel Rumeenias üks kuu olla. Issand kui kiiresti aeg on lennanud. Veronika küsis ükspäev minult msn-s, et appi, kas ma kolin Eestisse tagasi ja siis ma mõtlesin, et aga millal ma sealt üldse ära kolisin?! Minu projektil on olnud algusest peale määratud pikkus ning 20kilose kohvriga aastaks EVSiks minemist ei nimetaks ma just ära kolimiseks. Kuigi nüüd mul on asju siin ikka juurde tekkinud ning et äkki peangi tagasi kolima. Hihii.
Kuigi alguses oli plaan, et mu armas pere tuleb mulle siia autoga külla, siis nüüd on asjad muutunud ja tegelikult tulen ma lennukiga. Praegu pole veel kindel, aga plaanis on tulla nt 4mai.
Eks annan teada, kui piletid olemas.

No comments: