Saturday, March 03, 2007

Cheile Turzii


Tänasel ilusal päikselise laupäeval sõitsime Kärdi ja Mariusega linnast välja kohta nimega Cheile Turzii. See on nagu selline suur suur kaljune ala, kuhu vesi on ammusel ajal suure lõhe uuristanud. Praegu on sinna tehtud matkarajad ja me otsustasime seal nati matkata. Väga tore oli, sest päike paistis, linnud laulsid ja sinililled õitsesid. Pealegi oli seal kaljulõhes suhteliselt vaikne ja privaatne. Väga lahe. Vahel oli nats ikka ohtlik ka, sest rada hästi kivine, kitsas ja libe ja piirdeid pole. Seega kui oleks kukkunud, siis kõigepealt kivide otsa ja siis jääkülma jõkke. Aga õnneks meil viperusi ei juhtunud ja isegi Kärdiga olime nii vaprad, et ronisime suhteliselt kõrgele üles, kalju sees asetseva koopa juurde. Kahjuks oli sissepääs blokeeritud, sest koopas elavad nahkhiired on kaitse all ja tahavad rahu. Meil oli aga roniminegi juba omaette lõbu, kuigi ajas hingeldama ja selja võttis märjaks. Vaata pilte rohkem pilte aadressil http://picasaweb.google.com/maret.miljan/CheileTurzii
Peale toredat looduses käiku, läksime Kärdi juurde kokkama. Muidu alati Marius kokkab liha ja Kärt on kartuli kunn, kuid täna anti mulle see otsustav ülesanne liha teha. Väga hea koorene lihakaste juurviljadega tuli ning Kärdi ahjukartulid sinna juurde olid ka nii nämmad. Pluss tegime veel valge küüslaugukastme ning see kõik maitses nii hea, et pidin end lõhki sööma. Õnneks seda ei juhtunud ja jalutuskäik linna ning bussi ootamine tegid ka seedimise veits kergemaks. Kuigi mul on seuke tunne, et täna mulle küll enam midagi sisse ei mahu.
......
Kusjuures nagu te võisite lugeda mu kommidest, siis on cluj eesti kogukond täienenud ühe liikme võrra. Tartu Ülikoolist Erasmuse programmi kaudu vahetusüliõpilane Marko täiendab meie ridasid kuni juunini. Saime Markoga kokku ka neljapäeval. Väga tore oli. Jõime õlut ja panime maailma asju paika. Kusjuures järgmine nädal kutsusime Marko ka meie kokaklubisse. Zhang Bo ajas juba see kolmapäev, et tahab temaga kokku saada. Eks tal omad huvid, uus eesti keele rääkija. Kuid siiski alles järgmine nädal avaneb tal see võimalus. Kusjuures minu kord on kokata ja mõtlesin, et teen midagi väga kodust eesti toitu, kartul hakkliha kastme ja peedisalatiga ning magustoiduks kama. kuigi praegu tuli mõte, et võiks mannavahtu teha...nämm


Posted by Picasa

3 comments:

Anonymous said...

krt teil no kevad. meil tuleb ikka seda märga valget p**ka taevast.
nice boots:)

Anonymous said...

meil ka kyllaltki ilus kevad, vihma sajab tsipa liiga palju kuid muidu pa'ris meeldiv. lahe loodus, ilusad pildid!

Anonymous said...

sul pole juba ammu uut juttu ja siis suurest igavusest juhtusin su hüüdlauset lugema. päris mõõdukalt loll lause ja kõlab täpselt nii lollilt nagu ta võiks minu oma olla. ma olen su peas!!!!!
ma seekord jätan oma nime panemata, siis ei jää tõendusmaterjali minu vastu