Tuesday, September 19, 2006

elust, olust

oh sa jumal kyll. eile algas kooliaasta opilastele ja oktoobri alguses lagab yliopilaste oppimise aeg. rumeenias on need tahtajad nats teised. ei tea kas see tuleb sellest, et kartult tuleb votta ja see tegevus ikka tahtsam kui koolipingi nyhkimine. aga point on hoopis see, et linn on inimesi tais. yliopilased juba kohal ja igal pool sigimist sagimist. suvel oli linn nii tyhi. kuid nyyd palju inimesi ja autosid. aga eks kui linnas 100 000 yliopilast on, ega siis vahe markamata jaa.
mul just ennist loppes rumeenia keele tund. homme on jalle tund ja kodutood on ka. nii et loodan, et sujuvad need opingud mul, sest suvine paus oli suht laastav ja kevadel opitu meelest lannu. aga eks tuleb meelde tuletada.
tana sain ka kuukaardi endale ja nyyd saan bussiga kimada ringi ja trolliga ka. ja lisaks tegin veel endale british councili raamatukogu kaardi. sealt saan inglise keelset staffi laenutada. raamatuid, keeleteste ja ka dvd\sid jne. ma valetasin nats, et olen yliopilane ja seetottu sain kaardi yliopilaste jaoks moledud hinnaga, 180 krooniga aastaks. muidu oleks maksnud 270. vot nii.
tibu on ungaris praegu, pealinna syndmuste keerises (http://www.postimees.ee/190906/esileht/valisuudised/218788.php). teeb ajalugu. hihi. okei tegelt ta massust osa ei votnud ja syytamisega ei tegelenud, kuid homme osaleb ta mingis streigis. soovitasin tal ettevaatlik olla ja ikka yhes tykis tagasi tulla. ikka kuumaverelised need madjarid.
olen hirmus naljane. lahen soon midagi, sest programm nouab reeglite parast soomist ja mitte naljas olekut. kalli.

No comments: