Thursday, September 14, 2006

lennupiletid ja muu

tana bronnisin endale lennupiletid ara jouludeks eestisse. tulen 13 dets juba ja 27 lahkun, sest uus aasta votan vastu rumeenias... nii, et koigest kolm kuud on jaanud.
praegu olen oma organisatsioonis ja varsti hakkab jutuajamine minu edasiste plaanide yle. kirjutasin neile suht kurja kirja ja nyyd nad on nii ahmi tais...hihi
nadala algul algas mul terviseprogramm, tervislik toitumine, eluviisid ja sport..kahjuks on mul momendil mingi viirus mann (nohu ja koha) ja trenni ei saa teha, kuid sellegipoolest koik muu programm toimib. motlesin, et katsetan soomise kohapealt seda proteiinid ja sysivesikud eraldi varki...eks nais...

2 comments:

Anonymous said...

Käisin reedel plätudega, kuna ilus ilm paistis ja nüüd mul ka nohu mann :(
Ja mul käib ka terviseprogramm. Nii et ühed samad mõtted igal pool maailmas ;)
Paula

Anonymous said...

Et rannahooaeg läbi ja terviseprogrammid käsil... Tore teada. Mulle ei hakka külge ei nohu ega terviseprogramm:))
Väga armas õeke, et plaan valmis! Saame jõuluvanale koos kirja kirjutada:)
Kas Tibor ka tuleb?
Kaija