Monday, September 18, 2006

tere jalle

vastuseks kaija kysimusele, et kas tibu ka tuleb dets, ytlen, et ei. joulud tahab ta ikka kodus veeta ja ma ka. seetottu ma uueks aastaks tagasi lahengi, et selle votame koos vastu. vot nii.
praegu olen yapis (see on minu organisatsioon, kui meeles pole). tana oli kohtumine seoses tulevikuplaanidega. hakkan nyyd infokeskuses mingeid asju orgunnima. eks nais, mis see endast kujutab. vahemalt neti juurdepaas on olemas. lisaks hakkavad ka rumeenia keele tunnid uuesti toimuma. ja parast vaheke kurjustamist on nad mulle ka koik rahad tagantjarele ara maksnud ja kujuta pilti, tana sain isegi raha kuupileti jaoks. siinne kuupilet yhistranspordis on yks naljakas asi. et seda saada peab pildi ja passiga yhte kohta minema ja raha maksma ja siis saab. hind oleneb sellest, kas sa ostad 1, 2 voi 3 liini kaardi (st et nende llinidega void siis soita). mina saan 2 liini kaardi ja see vast paarsada krooni maksab. homme lahen tegema seda, kui pildi leian. aga naljakas ikka, et kuupileti jaoks passi ja pilti vaja. hea, et sissekirjutust ei noua. muidu nad seda nouavad igal pool. nt, kui tahad reisida, siis peab olema pass, aga et passi saada, peab sissekirjutus olema, aga selleks pead sa elamispinda omama voi laseb moni hea tuttav sind enda poole sisse kirjutada. keeruline vark. viimane hea nali oli see, et kui tahad saada vodafone lepinguliseks kliendiks, siis peab ka sissekirjutus olema. vot nii. nt mina seda ei saaks. yldse tundub siin mingi sunnismaisus olevat. et kui yhes linnas syndisid, siis ela ja sure ka seal. et mis sul mujale asja. voi veel hullem kui yle piiri kipud. siis paris kuri karjas ja pead ikka oma jalad villi jooksma, et koik paberid korda saada. aga mis mul sellest. pealegi ei nai kedagi hairivat asjaolu, et ma ilma elamisloata siin viibin. sest seda asja pole yap veel korda ajanud. kuid pole hullu, tervisekindlustus ja euro26 kaard juba on. eks varsti kui projekt loppema hakkab, saab ka selle elamisloa.hihiihi

No comments: