Tuesday, September 26, 2006

niisama

eile tuli tibu lõpuks koju. polnud teda juba pea poolteist nädalat näinud. ütlesin talle nalja viluks, et käi tihedamini, et muidu läheb nägu meelest. aga mul seks otstarbeks pilt ka klaasi taga olemas. heheee. a tegelt oli tore üle pika aja näha. kuidagi ärev ja teistmoodi, mitte nagu tavaliselt.
praegu just tulin poest. läksin ühte kaugemasse poodi, et sepikut osta. see selline vähem töödeldud jahust tehtud ning mingid kliid ka sees, sest meie väikses poes siin lähedal pole erilist sepiku valikut. mul sellest valgest saiast kõrini, et mis ma ikka seda vaest paljaks kooritud nisutera närin, et võtan parem midagi, kus mõned kasulikud asjad ka alles on. musta leiba ju ei saa kuskilt, seetõttu tuleb parema sepiku peale jahti pidada. tegelt tahtsin jalutada ka, seepärast läksingi sinna kaugele poodi. seal valik ka muudes asjades suurem. seega ei piirdunud ma sepikuga, vaid tulin koju seljakott sööki täis. siis küll nats kirusin end, et oli mul vaja nüüd nii kaugelt tassida.muuhulgas ostsin ka maksa. teen täna kanamaksa sooja salatit. nagu Creppis. need nii nämmad, et pean kohe vahel siin endale ka tegema.

3 comments:

Anonymous said...

Sa pead õppima musta leiva küpsetamise ära. Kreisi Raadiot ju mäletad: "Kus on must leib?" :)

Anonymous said...

Nõustun Kaisaga!!!
Selle asemel, et seljakotiga mööda linna joosta, küpseta leiba:)) Või kasvõi karaskit... Saadan retsepte?
Kalli-kalli! Kaija

Anonymous said...

jah..nagu meie presidendiprovva kui ta veel provva polnud..tegi ise leiba iga hommik