Tuesday, October 03, 2006

nädalavahetus

nädalavahetusel käisime kohas nimega Šunkuiuš. Mulle tegi see nimi natsa nalja, kuid koht ise oli väga lahe. See asub 100 km Clujist eemal ja sinna saab maailma õudsama rongiga. Rong sõidab sinna 3 tundi ja peatub igas väikses külas. See eest pileti hind on muidugi väike, kõigest 3o ja natsa peale krooni. Seal toimus mingi seminar ning kuna Tibori organisatsioon orgunnis seda, siis saime me sellest osa võtta (mina muidugi töögruppidest osa ei võtnud, sest töökeeleks oli ungari keel. see eest tsillisin niisama ja nautisin loodust ja lugesin raamatut) ning tasuta seal ööbida ja süüa. Looduslikult on see hästi lahe koht. Sellised kaljused mäed, kus saab ronimist harrastada ja ilus jõgi ja metsad jne. Meie kohe köitega ronima ei hakanud, kõigest laskusime omal jalgadel mööda kitsukest ja järsku rada alla orgu. Lisaks külastasime veel koobast, kus koopainimesed omal ajal elasid. Koopas oli väga külm ja rõske, muidu aga igati kobe koobas. Pühapäeva hommikul tulime varakult tagasi Cluj, sest Tibori vanemad pidid meile külla tulema. Tibori emal oli sünnipäev ja me tahtsime kingi osta ja miskit sööki teha ka. Seepärast tulime varakult tulema ja ülejäänud grupp jäi sinna.
Õhtuks saime siis ettevalmistustega valmis ja vanemad tulidki. Neil oli suur laadung hoidised kaasas. Nii tore. Mulle meeldivad Tibori ema hoidised, igasugused juurviljad erineval viisil purki pandud. Siis sõime koos ja seejärel läksid nad tagasi oradeasse. Meie aga vaatasime filmi ja jäime poole peal magama, sest suur väsimus oli peal.