Friday, October 27, 2006

nats jahedamaks on lainud

ilm on natuke jahedamaks lainud, aga ikkagi paikseline. kaisin tana suures pargis vahtralehti korjamas. need ilusad kyll, rohelise ja kollase kirjud, aga millegi parast nad punaseks ei lahe.
eile ohtul olime siis zhnag bo juures. meil oli vaga vahva ohtu, raakisime kultuuridest ja keeltest ja soime mulgiputru ja natuke olut joime ja. nii hea puder tuli ja onneks neile meeldis ka. jargmine neljapaev on meil uuesti kokkusaamine, aga siis on zhang bo kord kokata. ma juba ponevusega ootan, et mida ta teeb.
tana kaisin patriris, see on see teine organisatsioon, kus ma vabatahtlik olen ja vagivalla vastases kampaanias kaasa loon. sain endale ylesanded ja esmaspaeval on tiimiga kohtumine. vaga lahe. seal on koik vaga sobralikud ja toredad ja abivalmid. lisaks kutsus meie grupijuht veel meid koik homme toimuvale halloweeni peole. mingi saksa vabatahtlik korraldab seda enda juures. sissepaaseb kostyymis. mul oli plaan nats kaltsu kammida, et miski kostyym moodustada ja siis minna. seal pidi palju erinevaid rahvusvahelisi tegelasi olema. zhang bo on ka kutsutud. loodan, et ta tuleb. siis tean vahemalt monda inimest sealt.
lisaks kaisin veel linnavalitsuses beebi ja puu projekti siltide jarel. selle tydruku nimi on diana, kes mulle pakkus seal projektis osalemise voimalust ning ta on vaga tore. nimelt kutsus ta mind homme korvpalli mangima ja esmaspaeval yhele kontserdile. mingi folk kontsert, mis on tasuta. vaga ponev. peaks vist tihedamalt dianaga suhtlema, sest temalt saab igasugust kasulikku infot.
praegu olen yapis, aga varsti lahen koju, sest olen ara kylmunud. loodan, et tana saame neti ka koju, sest siin on nii kylm ja paha asju teha. oues on palju soem, kui siin offices, sest siin ei koeta. apppii. kodus vahemalt koetakse ja saab radika temperatuuri ise maarata. eile oli tubu monus ja soe. motlesin, et lahen koju ja teen syya. maksakastet ja kartulit. ja siis aitan tibul uurimistoo kava kirjutada ja vaatan filme ja loen raamatut. valja ei viitsi minna. vast homme. iga ohtul on mingi sotsiaalne syndmus nii, et vahelduseks oleks reede ohtul lahe kodus ka olla. aga kes seda ette teab, mis juhtuda voib. siin tekivad ja muutuvad plaanid sekundi pealt. ise pakkusin tibule, et teeme peo bussipeatuses, sest siin viimase aja saavutus on see, et bussipeatustes on kolarid ja lastakse muusikat. mul kyll bussi ootades jalg tatsub ja meel on haa. see kyll naljaga pooleks, aga tore oleks siiski.

1 comment:

Anonymous said...

Aitäh Sulle, et viitsid oma elust nii põhjalikult ülevaadet anda. Tore kohe lugeda. Ma kuulsin ühte teooriat nende vahtralehtede kohta. Nad lähevad punaseks siis kui külm on. Muidu on kollased. Täitsa loogiline ju, selle pärast ongi Eestis punased lehed ka. Ja muide kui vahtralehtedel on mustad plekid peal siis see näitab, et õhk on puhas. See on mingi seen, kes elab ainult puhta õhuga paikades.