Thursday, November 09, 2006

neljapäev õhtul kodus

no tere kallikesed. mõlesin, et kirjutan natuke blogi. täna on üle pika aja üks õhtu, kus ma olen rahulikult kodus. ilm on vihmane (kuid soe) ja ma ei viitsi midagi teha. tibor ja anna läksid oradeasse ja ma jäin siia. Lazo on ka Clujis, aga ta on tööl. Ta töötab ühes baaris baarmenina. Koolis käib ka, kuid kõrvalt töötab, et raha teenida. Muidugi eriti palju selle tööga ei teeni. Kuus saab mingi 100 eurot ja kolmel õhtul/ööl käib tööl. Nii, et eriti roosilised need väljavaated siin ei ole baaris töötades. Okei see selleks. Aga päris üksi ma kodus siiski ei ole. Mingi Lazo sõber ööbib täna meie pool ka. Ja paksuke on ka kodus. Kuigi vahel on hea ka rahulikult kodus olla, sest muidu käib meil siin kogu aeg mingi tormiline kommuuni elu - ühised söögitegemised, filmivaatamised ja vahel ka veiniõhtud.
Eile ööbisin aga Kärdi juures. Meie iganädalane kokkusaamine hiina ja ungarikeele õpetajatega toimus seekord Kärdi juures, sest ta hiljuti kolis uude kohta ja huvilised tahtsid näha. Peale selle oli ka Kärdi kord kokata. Kui mina esimesel korral tegin mulgiputru, siis Zhang Bo üllatas meid eelmine nädal kalakapsa supiga, magushapu kapsaga (kapsas praetud kiivi ja tomatiga...väga häää) ning seasüdame ja juurvilja roaga. Kärt tegi aga ülimaitsvat hernesuppi koos suitsusingi ja kruupidega ning koos panime veel küüslauguürdi juustusaiad ahju ja valmistasime suure potitäie hõõgveini. Kõik jäid väga rahule. Seoses aga asjaoluga, et Kärt kolis oma kesklinna pesapaigast kaugemale, siis tundus mulle õhtune kojuminek väga kauge ja ma otsustasin ööseks sinna jääda. Olin seda võimalust juba enne natuke kaalunud ning seetõttu oli mul puhas pesu ja hambahari kaasas. Tibor käis ka korra seal, kuid ta hakkas jonnima ja läks koju. Tibor on üks suur jonnipunn, kui tema oma tahtmist ei saa, siis tema enam teistega ei mängi. Kahjuks võin ma ka väga kõva kivi olla ja ta jonn minuga läbi ei lähe. heheee. täna kui ma koju tulin, siis olime muidugi jälle sõbrad edasi ja ta isegi tegi mulle taldrikutäie kuumi võileibu ja downloadis mulle paar filmi, mis mulle meeldivad. vot nii. Aga ise oli ta väga rahul, et ta suudab ühe hetkega toa paksu pahandust täis ajada ja siis kõik minu kaela püüda veeretada. Tal on ka kõrgem pilotaaž demagoogias, kuid hehee...minuga need asjad läbi ei lähe. Kuid vahel siiski, sest ta on tõesti hea selles. Meenutab mulle tihti mu kallist venda mõned aastad tagasi. Kodune tunne:)
Praegu mu oma organisatsioonis on vaikne periood. Mina ei tea, mis nad oma rahadega teinud on, aga nad pole kütte ega telefoniarvet veel ikka ära maksnud ning inimesed pole palka ka saanud. ja ega minu evs raha pole ka minuni jõudnud. pole hullu, ma nälga ei jää, kuid loodan, et nad maksavad kiiremas korras kõik ära. Nii, et yapis ma suurt ei tee. Hoopis Patriris. Mulle meeldib osaleda selles naiste vägivallavastases kampaanias. Huvitav uus valdkond. Olen uurimismeeskonna liige ning aitan programmi juhti offices. Lisaks on siis need igasugused keeleõpingud. Eile paljundasime endale Kärdiga hiina keele õpiku ja tundsime, et oleme väga tublid. Kuigi hiina keel on ikka hiina keel. Ja nüüd lisandus veel kaks korda nädalas ungari keel. Hurraa!!
Lisaks on mul plaan teha 16dets Tallinnas Briti Nõukogus IELTS test ning seega täiendan ka oma inglise keelt. Võtsin raamatukogust hulga teste ja nüüd on plaanis neid harjutama hakata. maksin eksami raha ka ära. 1900 krooni, kuradi kallis. Seepärast tahaks ikka head tulemust saada, et mitte uuesti teha. See, et ma igapäeva kodus inglise keelt räägin ei aita põrmugi mu keeleoskuse paranemisele, sest see keel on miks ungari, eesti, rumeenia, inglise ja meie oma keelest. nii, et hädasti on vaja õppida ja ette valmistada, sest tahan akadeemilist moodulit teha ning vajan head skoori. sest plaan on pärast selle tulemusega kandideerida erinevatesse ülikoolidesse ja õnnestumiseks peab see tulemus ka vääriline olema. Võibolla nädalavahetusel on aega seda kõike teha, aga võibolla ka mitte, sest äkki läheme Zhang Boga koos Oradeasse Tibu juurde. Hoian teid ikka kursis. Kuuke veel jäänud siin olla ja siis Eestisse. Juba nii ootan seda.

1 comment:

Anonymous said...

isver, puhas laim