Tuesday, November 21, 2006

teisipaev

olen praegu kontoris ja motlesin, et kirjutan natuke. kodus kogu aeg midagi muud teha ja nii ei saagi miskit yles margitud. kaisin tana hambaarstil, panid mingit rohtu ja neljapaeval pean tagasi minema. loodan, et sellega saab koik korda. vahemalt see ei valuta enam.
praegu on eriti kiireks mul see elu lainud. peale keeletundide on nyyd yapis asju teha, see vagivalla vastane kampaania on algamas ning lisaks pean veel testiks valmistuma. pluss veel kodune ja social life. tana naiteks on meie kokaklubi meie pool. tibu otsustas ka kaasa lyya ja tema kokkab tana. lahe.
motleks vaid, ainult 3 nadalat jaanud ja siis ma tulen eestisse. plaan on minna 10dets budapesti koos k'rdiga ja olla seal poolteist paeva ja siis mina lahen lennukile ja tema tagasi cluj. hea plaan ju. vaataks linna ja naudiks elu. voib olla pean veel minema tyrki enne seda. ma eriti ei taha minna, sest see on nii lahedal mu eesti reisile, et ei tea, kas jouan. et kui mingi viperus peaks olema, siis akki ei joua lennukile. seetottu vaatan, et akki keegi teine saab minna. seal mingi seminar ja ma peaks yap esindama. tasuta tyrki oleks lahe kyll, kuid see on maailma ebasobivaim aeg. lisaks mul siin palju asju veel ara teha, enne kui eestisse tulen. ma loodan, et tuleval aastal tuleb veel moni voimalus ja siis ma saan minna. aga eks nais. hoian teid kursis. kui ma tyrki ei lahe, siis jargmine nadalavahetus lahen Abrudi. See asub Rumeenias, aga Clujist kaugemal ja Yap avab seal yhte noortekeskust. Lisak on veel yks jazzfestival, mille ettevalmistamisel pean kaasa looma ja seal ka osalema. kiire, kiire :)

No comments: