Thursday, November 23, 2006

neljapäev

meie teisipäevane külalisteõhtu läks väga kenasti. kui meie kärdi ja zhang boga peale hiina keele tundi meie poole jõudsime, siis anna ja tibor olid sulgunud kööki ja käskisid meil toas oodata. noh vaatasime üle fluffy uue elamise. tal nüüd uhke kahekorruseline elamu ja keeruga toru mängimiseks...vat kus elu - tahan hüppan teisele korrusele pikutama, tahan närin esimesel korrusel kapsast, tahan peidan ennast torusse või torman ringi nagu hull... okei, vaatasime fluffy üle ja olime niisama, kuid anna ja tibor ikka ei tulnud köögist välja. pealegi konfiskeerisid nad meie toodud krõpsu ja popkorni pakid ka ära. meie olime aga näljased ja kannatamatud ning suutsime juba närviliseks minna, kui äkki imeväel hakkas köögist tuppa maitsvaid snäkke tulema. tibu ja anna olid valmistanud tikusuupisteid, siis singirulle kodujuustu täidisega pluss veel muid snäkke ja kokteile. kõik oli superilusti serveeritud ja väga maitsev. lisaks oli veel ka pearoog. mingi kartuliroog, mis oli nagu supp, aga ei olnud ka. Seuke vürtsikas ja nämma. Lõpuks oli kõht nii täis, et ei viitsinud midagi suurt teha, kui külitada ja juttu ajada. Mingeid filmikesi vaatasime ka. Cluj kohta. Kui ma ei unusta, siis kirjutan need Cd-le ja toon kaasa, siis näete ka, millises linnas ma elan.
Täna käisin Kärdi juures pesu pesemas. Mul kodus pesumasinat pole, kuid käsitsi ka kõike ei viitsi pesta. Kergem on kott selga ajada ja Kärdi poole minna. Tagasi tulla on raske, sest pesu on märg ja Kärt elab nüüd kaugel. Pean kahe bussiga sõitma ja siis ronima mõnest mäest üles või alla vastavalt, kas siis lähen või tulen. Aga pole hullu. Täna näiteks viskas Marius (Kärdi abikaasa) mind bussipeatusesse ära. Ning pealegi on see maailma parim pesula. Lisaks heale seltskonnale ja pesupulbrile saab ka kohvi, teed, võileibu ning piiramatult tasuta netti. Täna läks eriti hästi, pakuti ka püreesuppi ja peedisalatit. Siin eriti peeti saadaval pole ja kui poes on, siis on see imporditud kuskilt kaugelt ja maitse üldse nagu peet. Aga Mariuse vanematel kasvab peet põllul, seega nende juures saab vahel hääd peeti. Eestis ma ei saanudki aru, kui väga mulle tegelt peedisalat meeldib, sest siis oli see kogu aeg vajadusel võtta. No ja musta leiva probleemi ma ei hakka üldse käsitlemagi.
Tibor läks eile õhtul Timisoarasse, kus on Serbia saatkond ja nüüd on ta juba Serbias. Tagasi tuleb esmaspäeval. Nii, et äkki täna õhtul saan ma õppida. Kuigi mu korterikaaslastel on külaline ja nad natuke õlletavad, siis ma vist teen ikka teste. Pealegi ei tohi ma õlut juua. Oma hamba pärast. See ikka pole veel korras. Loodan, et enne Eestisse tulekut saab korda. Seal mingi suurem jama. Kuid sain juba oma kindlustusorganisatsioonilt positiivse vastuse, et nad katavad mu ravikulud. Lugesin oma kindlustuslepingut ja tuleb välja, et nad katavad ka muid kulusid. Näiteks võin endale soetada kuni 300 eur maksvad prillid. Heh, siin saab päris head sellise raha eest.
Ülehomme algab 16 päevane kampaania, mis on suunatud naiste vägivalla vastu. Nii, et homme on viimane koosolek ja siis algab asi pihta. Laupäeval on avaüritus. Mina olen tehnikatiimis. Hehehee. Ja vist ka Human Integrity Messenger. See tähendab seda, et sõidame bussides ringi ja jagame valgeid paelu (inimõiguste kaitse sümbol) ning infomaterjale. Lisaks pean orgunimma filmiõhtu. Aga eks kõigest täpsemalt annan ülevaate siis, kui asjad on toimunud. Ja Türki ma ei lähe. Yap leidis mingid muud inimesed. Mul suht hea meel, sest mul siin väga palju teha veel. Ja lisaks pean neid teste tegema. Sest muidu....Ok, lähengi nüüd. Kalli kõigile ja ootan kommentaare, kirju ja joonistusi.

No comments: