Friday, May 19, 2006

hakkan vist vanaks jääma

ei tea mis värk küll on. kas madalrõhk või siis hakkan vanaks jääma, kuid täna olin pärastlõunal lihtsalt nii väsinud, et olin kohe väsinud. hommikul tegin igast asju ja olin tubli ja kodu tõid tegin jne, aga peale lõunasööki mõtlesin, et pikutan nats ja jäin magama nagu nott ja ärkasin alles mingi kolme tunni pärast. või oli see äkki sellest, et magasin öösel vähe ja ärkasin vara?!? tiboril helises hommikul kell 5 äratuskell, sest ta pidi rongi peale minema. temale väga omaselt ja sujuvalt vajutas ta selle kella kinni ja magas edasi. mina muidugi jäin ka mingi aja pärast uuesti magama, sest ma mõtlesin, et ta lükkas selle lihtsalt edasi. mingi 7 paiku avastasin, et ta polegi ära läinud (kell 6.38 oli rong) ja ajasin ta üles. peale seda läks lahti muidugi paanika osakond, sest tal oli pakkimata ja kõik tegemata ning ma siis tõusin ka üles, et teda aidata kiiremini valmis saada. polegi vist nii vara tõusnud siin üles. aga lõpuks sai ta valmis ja läks hääletama ja vist jõudis isegi õigeaegselt oradeasse. aga ikka ma ei saa sellest aru. alati teeb ta kõike suvakalt viimasel minutil ja peaagu alati asjad ka õnnestuvad. näiteks kasvõi see inglismaa viisa. et paar päeva enne minekut ikka sai viisa kätte, endal pilet ostetud ja kõik broneeritud aga viisat polnud. hihi. kuigi see, et ta viisa tegi on hea, sest praegune viisa maksti kinni ühe organisatsiooni poolt (260 uut leid ehk mingi 1200 krooni) ja see kehtib kuus kuud. nii et meie suvisele inglismaa reisile on tal viisa olemas. ah, üldse võiks see rumeenia euro liitu juba saada, siis poleks selliseid probleeme. siis ei peaks ma elamisluba ka hankima endale. ma ei teagi, mis sellega saab, sest organisatsioon ei taha seda mulle kuidagi teha. jobud. närvi ajab. loodan, et mind maalt välja ei aeta või kui välja lähen, et siis pärast ikka sisse lastakse. praktika tegelt näiteb, et rumeenlasi ei koti kui mõni hull on otsustanud siia pikemaks jääda (sest nad arvavad, et keegi ei taha siia tulla), vaid nemad muretsevad selle pärast, kui mõni rumeenlane hispaaniasse pageb. kuid samas jällegi võib olla nüüd nad on rangemad. märt hirmutas mind suht ära nende asjadega. oh kohe ei teagi. hakkan vist tõesti vanaks jääma, et muretsen iga asja üle :)

No comments: