Wednesday, May 10, 2006

Tibor Blog

Kedves Maret blogja, először is elnézést szeretnék kérni azért, hogy írok ide, de nem áltam meg. Ha valaki olvassa akkor üdvözlöm, habár nem hinném, hogy sokan megértik majd amit írok.... Illene bemutatkoznom, Posa Tibor vagyok Maret jelenlegi barátja. 2 hónapja élünk eggyütt Marettel és elég pozítívan csalódtam eddig, ugyanis élvezem az eggyüttélést, habár eleinte féltem tőle egy kicsit. Tehát a lényeg, hogy élünk mint hal a vízben, annak ellenére, hogy borzasztó sok dolgot kell csináljak egyszerre és nem nagyon van időm rá....volt is erről tegnap egy vitánk, na mindegy az nem ide tartozik. Őszintén nem tudom, hogy mit kellene írjak, egyrészt nekem nincs saját blogom, habár abban sem vagyok biztos, hogy tudnék mit írni nemhogy más blogjába. Lassan befejezem, mivel megyünk filmetnézni, de majd még írok. Valami tartalmasabbat. Igérem.

Tibor

2 comments:

Anonymous said...

ahhaa tõesti huvitav, või et alguses kartsid kooselu, aga nüüd kui kalad vees. jajah ära ületööta, see tekitab alati tyli.
a no head filmivaatamist

Anonymous said...

te is szexi vagy..