Saturday, May 06, 2006

omaette ka tore

praegu olen juba kolmapäevast saadik üksinda clujis, sest tibor on oradeas. päris lahe on. igav ei ole, sest siin on igast inimesi kellega ringi hängata. kas siis kärdiga või tibori sõpradega, kes ka juba minu sõbrad. eile näiteks üks tüüp oli clujis ja helistas mulle ja me läksime väiksele õllele. pärast läksin kärdi ja mariusega veel sööma ja klubisse ka. nii et saan ilma tiborita ka omapäi hakkama. kuigi vahel on nats keeruline, sest näiteks eile kui öösel koju tulin, siis taksojuht ei osanud rääkida inglise keelt ja ei teadnud ka kus Fabricii 7 (elan nimelt vabriku tänaval) on. hihi..aga lõpuks sain ikkagi koju, sest oskasin ise nats teda juhendada. vot nii.
nüüd aga plaan minna loodusesse. varsti korjavad kärt ja marius mu peale ja siis sõidame linnast välja kuhugi. tore on ju vahel ka metsa ja järve näha :)

5 comments:

Anonymous said...

heh..kõik elavad vabriku tänaval: sina, märt ja mina

Margus

Anonymous said...

...ainult et erinevates linnades...

kas leidub linna, kus poleks vabriku tänavat?

Anonymous said...

jah teeme vabriku tn elanike klubi

Anonymous said...

...moodustage jah....üks manufaktuurkommuun

....nüüd olen juba täitsa tubli Maretblogi lugeja....

Maret said...

vabriku klubi sounds good. i am in. võib olla varsti kolin siit ära, nii et peab kiiresti tegema.
ja maretblogi lugeja on lahe termin :)