Sunday, May 14, 2006

rongijaama kohting

eile avanes mul võimalus rongijaama kohtinguks. siin on see väga pop, et minnakse rongile vastu mingit pakki saama või kedagi korraks vaatama jne. tibor tuli eile õhtul oradeast ja läks edasi bukaresti. clujis peatus see rong mingi 20 minutit ning see oligi aeg meie rongijaama kohtinguks. hihi. muidugi peamine eesmärk oli tegelikult, et ma ta suured pakid koju tooksin, sest nendega bukarestis olla pole eriti tore. praegu just tibor helistas. on inglise saatkonnas järjekorras. väga pikas. kahjuks ei saanud ta rongis istekohta ja pidi terve öö püstijalu sõitma. ma oleks vist küll ära surnud. loodan, et ta vähemalt jõuab õigele rongile, et tagasi tulla.
eestis polnud mul üldse eriti kokkupuuteid rongidega, siin on aga rong kõige popim sõiduvahend vist. ükstapuha mis kell sa rongijaama ei lähe, seal on ikka palju inimesi ja rongid on ka tihti täis. aga siin on vähemalt süsteem mulle arusaadav (mitte nagu unagris, et ostad kilomeetreid ja sõidad millal tahad ja kuhu tahad ja millise rongiga tahad) ja suhteliselt hästi on kõik välja ka kirjutatud, nii et eile suutsin isegi ise õige koha üles leida, kus ma tibu rongi ootama pidin. ja väga hea ka, et ma raudteejaama üles leidsin. sest ma polnud enne seal jala käinud. olime keskklinnas eile õhtul ja mängisime sakslaste ja eestlastega Bulgakovi kohvikus lauamänge ja siis äkki avastasin, et pean nüüd jooksma rongijaama. just oli pimedaks läinud, aga siiski leidsin kõik ilusti üles. mingi 25 minutiga jõudsin kiirelkõnnil jala kesklinnast rongijaama, nii et hullu kaugel polnudki. aga ma ka jooksin umbes punase tulega üle tee jne, sest äkitselt jõudis mulle kohale, et kui ma õigeks ajaks ei jõua, siis ega rong mind ei oota :)

No comments: