Wednesday, May 10, 2006

maasikad ja maikellukesed

täna pärast rumeenia keele tundi ja vähekest linnas hängimist tulin koju ja mind ootasid maikellukesed laua peal. nii lahe. mulle nad nii meeldivad. eriti nende lõhn. meil kodus vaasi pole, aga tibor oli purgist ja paberist täitsa kobeda vaasi kokku meisterdanud. lisaks oli ta toa ära koristanud ja minu lemmikpildid üles riputanud. mõtlesin, et oi oi, et mis nüüd lahti. lõpuks küsis ta hästi salakavala näoga, kas ma süüa tahan. positiivse vastuse peale ilmus võluväel välja taldrikutäis igast kraami, mis oli lahedalt dekoreeritud...a la redisest smile näod ja vorsti südamekesed...kõik oli küll pisut nurgeline ja naljakas, umbes nagu lapsed teevad. aga siiski üliarmas. ja isegi kodujuustu oli ta ostnud, sest ma üks päev vingusin, et kodujuustu isu on. ja muidugi igast värsket kraami. ja lõpuks tuli veel magustoit - banaani ja maasika tükid virsiku jogurtis, nii nämm. tibor vist ikka teab, et kreemikoogi oleks ma kuu peale saatnud, kuid seuke asi meeldib mulle küll. ja nii ma siis istusin ja sõin maasikaid ja nuusutasin maikellukesi. vaat mis tähendab, et 1 aasta ja 2 kuud. hehe... kuigi praegu olen ma üksi, sest ta sõitis ära bukaresti.

1 comment:

Anonymous said...

Tõesti väga armas. A mina polegi kuulnud Tiiu Kadri Kasuema näiteid. Mis värk on?!