Friday, April 14, 2006

Haid pyhi!

olen jalle oradeas. see nadal on ungarlastel ylestousmispyha ja seeparast jaame terveks nadalaks siia. jargmine nadal on rumeenlaste omad. siin see paris suur pyha, sest paljud inimesed usklikud. ma tapselt ei tea, mis traditsioonid siin on, kuid eks ma parast kirjutan nendest. vahemalt seda tean, et pyhapaeval pean kirikusse minema. ja ainult munade varvimise ja koksimisega siin ka ei piirduta.
praegu tulin just kohtumiselt yhe sotsiaaltoo yliopilasega, kes organiseerib siin oradeas sotsiaaltootudengite konverentsi, mis seotud lastekaitse ja perepoliitika teemaga. mind nimelt on kutsutud esinema sellele yritusele. teemaks on lastekaitse eestis (samas eriti piire pole, et voin raakida millest tahan). pole kunagi enne 100le inimesele tunni ajast konet pidanud, kuid loodan et saan hakkama. ja veel inglise keeles. kuid tundub paris ponev. sain natuke ka ylevaadet sotsiaaltoo olukorrast rumeenias ning pilt, mis mulle maaliti ei tundunud just koige roosilisem. ise loodan, et akki saab sellest koigest mingi koostoo projekti arendada voi midagi. eks nais. minu enda programmist nii palju, et maist peaks asi algama. mu esimene rumeenia keele tund on kolmas mai. muud praegu ei tea. kui selgub, siis vahendan ka teile.
seniks suur kalli ja haid pyhi.

No comments: