Friday, April 28, 2006

ettekanne

huuh. tegin ara. vaga hull ei olnudki, kuigi asjaolu, et tolk ei osanud eriti tolkida, tegi mu ettekande nats imelikuks ja venivaks. aga loppkokkuvottes oli okeika, sest isegi arutelu toimus jne. muidugi tagantjarele tark, et oleks voinud rohkem vordlusi ja naiteid elust tuua. kuid eks need tarkused ole siis jargmiseks korraks. seuke akadeemilisem kukkus seekord valja. aga parast paris uhke tunne oli, koik plaksutasid ja siis toodi suur liilia bukett ja kingitusi ja aukiri jne...hihii
praegu olen tibori nn tookohas, varsti lahme koju ja voib olla ohtul laheme valja kuskile, ei tea veel. tagasi cluj laheme teisipaeval, sest esmaspaev on vaba ja siis nagu pikk nadalavahetus. voib olla laheme tripile loodusesse kuskile. mulle see igastahes meeldiks. aga eks nais. kui miskit ponevat, siis panen selle blogi ka.

1 comment:

Anonymous said...

Vau, tubli õeke! Ma läksin ka natuke uhkeks siin masina taga, et mul nii tark õde on... akadeemiline... liiliad... kingitused...aukiri. Lahe!
Loodan, et Sa loorberitele lebama ei jää:))